Príbeh značky EASTPAK

Príbeh značky EASTPAK

Príbeh značky EASTPAK má korene v americkej armáde. Ako sa podarilo, že sa batohy v profesionálnej kvalite určenej vojenským jednotkám dostali k širokej verejnosti?


1952

História značky Eastpak sa začala písať v roku 1952, kedy jej zakladateľ Monte Goldman prišiel s myšlienkou vyrábať naozaj odolné batohy pre americkú armádu, ktoré vydržia takmer čokoľvek. Boli v tom čase známi ako Eastern Canvas Products.

Odolné batohy pre americkú armádu

1970s

V sedemdesiatych rokoch sa ocitli na ramenách študentov, ktorí začali používať vojenské batohy k prenášaniu učebníc po areáli univerzity. Toho si všimol Monteho syn a začal ho prehovárať, aby vytvoril kolekciu batohov pre bežné nosenie.

1976

O niekoľko rokov neskôr, v roku 1976, navrhli ikonický batoh pre každodenné použitie vysokoškolákov. A tak sa narodil batoh EASTPAK, ako ho poznáme dnes. Kolekcia sa stala obľúbenou medzi študentmi i širokou verejnosťou.

Ikonicky batoh Eastpak

1984

Postupom rokov si boli tak istí svojou kvalitou a odolnosťou, že sa v roku 1984 rozhodli ponúknuť tridsaťročnú zárukou na niektoré batohy. A tak tomu je aj teraz.

30 ročná záruka na batohy Eastpak

1985

V roku 1985 sa značka EASTPAK stala prvou, ktorá pridala žiarivé farby a potlače na látkové tašky.

Žiarivé farby a potlače na látkové tašky

1999

V roku 1999 ako prvý pridali k látkovým batožine kolieska.

2004

2004 bol rok prvá spolupráca s dizajnérom Walterom Van Beirendonckem, prvým z mnohých. Medzi ďalšie spolupráce v priebehu rokov patrí napr. Raf Simons, A.P.C. a House of Hackney.

Spolupráca s dizajnéry

2011

V roku 2011 značka EASTPAK uviedla na trh Eastpak Artist Studio (EAST), kde sa zhromaždili najväčší umelci na svete, aby premenili ikonický Padded Pak'r® na umelecké diela. Celý výťažok putoval na konto organizácie "Designers Against AIDS" v boji proti HIV/AIDS.

2015

V roku 2015 nadviazali spoluprácu s nikým iným ako Jean Paul Gaultier, najslávnejším a najvýznamnejším francúzskym módnym návrhárom posledných tridsiatich rokov.

Jean Paul Gaultier spolupráca s Eastpak

Dnes

Dnes je značka EASTPAK rovnaká ako bývala. Dodáva odvahu ísť von, hľadať a objavovať čo je okolo nás. EASTPAK je verným spoločníkom na vašich cestách. A to už od roku 1952.

 

Výrobky EASTPAK sa stali módnym doplnkom podtrhujícím image a osobný štýl. Ak máte radi netradičný dizajn a zároveň chcete batoh či tašku s ozajstnou výdržou, funkčnosťou a kvalitou, je pre vás EASTPAK tá správna voľba.

EASTPAK ponúka na svoje výrobky až tridsaťročnú záruku, čo jasne dokazuje vysokú kvalitu ich výrobkov. Vystihuje to aj ich motto "Built to Resist", respektíve "Batoh, ktorý vás prežije".

Celú kolekciu EASTPAK si môžete prezrieť pod týmto odkazom.

Chcete sa dozvedieť viac o podmienkach tridsaťročnej záruky značky EASTPAK? Všetko si môžete prečítať pod týmto odkazom.



Späť na tému Články