Všetko o nákupe

Možnosti dopravy

Doprava je pre Slovensko zdarma od 40 € *. Tovar posielame tiež do Českej republiky.

     do 40 € nad 40 €
PPL v SR 5,32 € ZADARMO
Výdajné miesto ZPIONT 3,27 € ZADARMO

 *ceny sa riadi podľa aktuálneho kurzu CZK/EUR.

 

Spôsoby platby pre Slovensko

    do 40 € nad 40 €
Dobierka 0,99 € ZADARMO
Kartou on-line ZADARMO ZADARMO
Prevodom na účet ZADARMO ZADARMO

 

BANKOVÉ SPOJENIE V SK

Účet v €
Fio banka 2000337278/8330
IBAN CZ3320100000002000337278
BIC kód/SWIFT FIOBCZPPXXX

 

Vrátenie tovaru do 14 dní

Kúpili ste tovar, ktorý vám nevyhovuje? Do 14 dní od prevzatia ho môžete bez udania dôvodu vrátiť.

Ako postupovať pri vrátení:

Kontaktujte nás na e-mail obchod@delmas.cz alebo volajte denne od 9 do 21 hod. na telefón +420 224 239 132. Dohodneme sa na detailoch vrátenia tovaru aj peňazí.

Tovar vracajte prosím nepoškodený a neopotrebovaný:

  • osobne na jednej z našich pražských predajní,
  • poštou na prevádzkáreň Delmas, Vodičkova 36, 110 00 Praha 1. Všetky informácie nájdete v Obchodných podmienkach.

 

Reklamácia tovaru v lehote 2-10 rokov

Záruka na tovar z e-shopu aj kamennej predajne je štandardne 24 mesiacov. Pri niektorých produktoch, ako napríklad Samsonite alebo RIMOWA, môže byť záruka 5-10 rokov.

Všetky reklamácie sa snažíme riešiť čo najrýchlejšie, spravidla do niekoľkých dní.

Ako postupovať pri reklamácii:

Záruka sa vzťahuje na všetky chyby výrobku, ktoré má tovar:

  • – pri prevzatí,
  • – objaví sa v záručnej lehote.

Chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením reklamovať nie je možné.

Reklamácie na predajniach v Prahe

Praha 1: Predajňa DELMAS Lucerna, Vodičkova 36
Praha 5: Predajňa DELMAS v OC Chodov, Roztylská 19

Pri osobnom odovzdaní na jednej z našich predajní s vami spíšeme reklamačný protokol.

Po posúdení reklamovaného tovaru a v prípade uznania reklamácie vám ho vymeníme alebo vrátime peniaze. Záleží na vás, ktorému variantu dáte prednosť.

Reklamácie poštou

Adresa: Predajňa DELMAS Lucerna Vodičkova 36 110 00 Praha 1

Náklady na dopravu vám na požiadanie spätne uhradíme v prípade uznania reklamácie. Zásielku neposielajte na dobierku. Potrebujete s reklamáciou poradiť? Kontaktujte nás na e-mail obchod@delmas.cz alebo volajte denne od 9 do 21 hod. na telefón +420 224 239 132.

 

Záručný a pozáručný servis

V rámci záručnej lehoty sa postaráme o opravu vášho tovaru sami, stačí nás kontaktovať e-mailom na obchod@delmas.cz alebo telefonicky denne od 9 do 21 hod. na telefón 224 239 132.

V prípade, že sa niečo stane s tovarom z nášho obchodu po uplynutí záručnej lehoty, vrelo odporúčame tieto servisné miesta.

 

Obchodné podmienky

Tu si môžete prečítať plné znenie obchodných podmienok.