Všetko o nákupe

Možnosti dopravy

Doprava je po Českej republike od 1000 Kč zadarmo. Tovar posielame tiež: Doprava na Slovensko.

     do 1. 000 Kč nad 1.000 Kč
PPL v ČR 89,00 kČ ZADARMO
Česká pošta 89,00 Kč ZADARMO
Osobný odber - Úloženka 59,00 Kč ZADARMO
Logo Zásilkovna Osobný odber Zásielkovňa 59,00 Kč ZADARMO
Osobný odber v predajni ZADARMO ZADARMO

 

Česká pošta

Balík do ruky
Zásielka je českou poštou doručená na akúkoľvek adresu v ČR najneskôr do dvoch pracovných dní od podania zásielky. Adresátovi zasiela priamo Česká pošta SMS alebo e-mail s informáciami o pohybe balíčka a to odo dňa jeho podania.

Balík na poštu
Výhodou je, že nemusíte byť v určitý čas na určitom mieste - balík si jednoducho vyzdvihnete na zvolenej pošte, kedy sa vám to hodí. Adresát je informovaný o možnosti vyzdvihnutia prostredníctvom SMS alebo e-mailu.

 

Spôsoby platby pre Českú republiku

    do 1.000 Kč nad 1.000 Kč
Dobierka 25,00 Kč ZADARMO
Kartou on-line ZADARMO ZADARMO
Prevodom na účet ZADARMO ZADARMO
V hotovosti alebo kartou na výdajnom mieste ZADARMO ZADARMO

 

Vrátenie tovaru do 14 dní

Kúpili ste tovar, ktorý vám nevyhovuje? Do 14 dní od prevzatia ho môžete bez udania dôvodu vrátiť.

Ako postupovať pri vrátení:

Kontaktujte nás na e-mail obchod@delmas.cz alebo volajte denne od 9 do 21 hod. na telefón +420 224 239 132. Dohodneme sa na detailoch vrátenia tovaru aj peňazí.

Tovar vracajte prosím nepoškodený a neopotrebovaný:

  • – osobne na jednej z našich pražských predajní,
  • – poštou na prevádzkáreň Delmas, Vodičkova 36, 110 00 Praha 1. Všetky informácie nájdete v Obchodných podmienkach.

 

Reklamácia tovaru v lehote 2-10 rokov

Záruka na tovar z e-shopu aj kamennej predajne je štandardne 24 mesiacov. Pri niektorých produktoch, ako napríklad Samsonite alebo RIMOWA, môže byť záruka 5-10 rokov.

Všetky reklamácie sa snažíme riešiť čo najrýchlejšie, spravidla do niekoľkých dní.

Ako postupovať pri reklamácii:

Záruka sa vzťahuje na všetky chyby výrobku, ktoré má tovar:

  • – pri prevzatí,
  • – objaví sa v záručnej lehote.

Chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením reklamovať nie je možné.

Reklamácie na predajniach v Prahe

Praha 1: Predajňa DELMAS Lucerna, Vodičkova 36
Praha 5: Predajňa DELMAS v OC Chodov, Roztylská 19

Pri osobnom odovzdaní na jednej z našich predajní s vami spíšeme reklamačný protokol.

Po posúdení reklamovaného tovaru a v prípade uznania reklamácie vám ho vymeníme alebo vrátime peniaze. Záleží na vás, ktorému variantu dáte prednosť.

Reklamácie poštou

Adresa: Predajňa DELMAS Lucerna Vodičkova 36 110 00 Praha 1

Náklady na dopravu vám na požiadanie spätne uhradíme v prípade uznania reklamácie. Zásielku neposielajte na dobierku. Potrebujete s reklamáciou poradiť? Kontaktujte nás na e-mail obchod@delmas.cz alebo volajte denne od 9 do 21 hod. na telefón +420 224 239 132.

 

Záručný a pozáručný servis

V rámci záručnej lehoty sa postaráme o opravu vášho tovaru sami, stačí nás kontaktovať e-mailom na obchod@delmas.cz alebo telefonicky denne od 9 do 21 hod. na telefón 224 239 132.

V prípade, že sa niečo stane s tovarom z nášho obchodu po uplynutí záručnej lehoty, vrelo odporúčame tieto servisné miesta.

 

Obchodné podmienky

Tu si môžete prečítať plné znenie obchodných podmienok.