Všetko o nákupe

Možnosti dopravy

Doprava je pre Slovensko zadarmo od 104 €*. Tovar posielame tiež do Českej republiky.

     do 104 € od 104 €
Doručenie PPL PPL/In Time v SR 6 € ZADARMO
SPS Parcel Shop Osobný odber SPS Parcel Shop 5 € ZADARMO
DPD DPD 6 € ZADARMO
DPD Osobný odber DPD Pick Up 6 € ZADARMO
Zásielkovňa Osobný odber Zásielkovňa 5 € ZADARMO

 *ceny sa riadi podľa aktuálneho kurzu CZK/EUR. Cena pre doručenie zadarmo je 2500 Kč. Aktuálna cena pre dopravu zadarmo sa zobrazí v košíku.

 

Spôsoby platby pre Slovensko

    do 104 € od 104 €
Dobierka Dobierka 2-3 € podľa prepravcu 2-3 € podľa prepravcu
Kartou on-line Kartou on-line ZADARMO ZADARMO
Prevodom na účet Prevodom na účet ZADARMO ZADARMO

 

BANKOVÉ SPOJENIE V SK

Účet v €
Fio banka 2000337278/8330
IBAN CZ3320100000002000337278
BIC kód/SWIFT FIOBCZPPXXX

 

Vrátenie tovaru do 14 dní

Kúpili ste tovar, ktorý vám nevyhovuje? Do 14 dní od prevzatia ho môžete bez udania dôvodu vrátiť.

Tovar vracajte prosím nepoškodený a neopotrebený vrátane pôvodných visačiek spolu s vyplneným formulárom na vrátenie a kópiou dokladu o kúpe:

  • osobne na našej predajni,
  • poštou na prevádzkáreň Delmas, Bílkova 122/6, 110 00 Praha 1, Česká republika

Všetky informácie nájdete v Obchodných podmienkach.

Potrebujete s vrátením tovaru poradiť? Kontaktujte nás na e-mail obchod@delmas.cz alebo volajte počas otváracej doby na telefón +420 731 044 946.

 

Reklamácia tovaru v lehote 2-30 rokov

Záruka na tovar z e-shopu aj kamennej predajne je štandardne 24 mesiacov. Pri niektorých produktoch, ako napríklad Samsonite alebo RIMOWA, môže byť záruka 5-10 rokov.

Všetky reklamácie posúdime a spracujeme čo najrýchlejšie, spravidla najneskôr nasledujúci pracovný deň. Po posúdení reklamovaného tovaru a v prípade uznania reklamácie vám ho opravíme, vymeníme alebo vrátime peniaze.

Ako postupovať pri reklamácii:

Záruka sa vzťahuje na všetky chyby výrobku, ktoré má tovar pri prevzati alebo sa objaví v záručnej lehote.

Vady spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením nemožno reklamovať.

Reklamácie na predajni v Prahe

Praha 1: Bílkova 122/6, 110 00 Praha 1, Česká republika

Pri osobnom predaní na jednej z našich predajní s vamí spíšeme reklamačný protokol. Pripravte si prosím doklad o kúpe a vyplnený reklamačný formulár.

Reklamácie poštou

Adresa: Predajňa DELMAS, Bílkova 122/6, 110 00 Praha 1, Česká republika

Tovar pošlite spolu s vyplneným reklamačným formulárom a dokladom o kúpe. Náklady na dopravu vám na požiadanie spätne uhradíme v prípade uznania reklamácie. Zásielku neposielajte na dobierku. Potrebujete s reklamáciou poradiť? Kontaktujte nás na e-mail obchod@delmas.cz alebo volajte počas otváracej doby na telefón +420 731 044 946.

Záručný a pozáručný servis

V rámci záručnej lehoty sa postaráme o opravu vášho tovaru sami, stačí nás kontaktovať e-mailom na obchod@delmas.cz alebo telefonicky počas otváracej doby na telefón 731 044 946.

V prípade, že sa niečo stane s tovarom z nášho obchodu po uplynutí záručnej lehoty, odporúčame tieto servisné miesta. U výrobkov od českých výrobcov (ElegaHajnUnikoPenny Belts, Gong, Sněžka Náchod) poskytujeme nadštandardný pozáručný servis za výhodné ceny po celú dobu životnosti výrobku. Všetky opraviteľné vady tak opraví priamo výrobca za použitie originálnych materiálov a technológií.

Adresa pre pozáručný servis: Predajňa DELMAS, Bílkova 122/6, 110 00 Praha 1, Česká republika

 

Vernostný program Delmas

Delmas sa okrem vlastného vernostného programu zapája do ďalších vernostných programov, vďaka ktorým ušetríte na svojich nákupoch. Získavajte zaujímavé darčeky alebo zľavy na nákupy!

 

Obchodné podmienky

Tu si môžete prečítať plné znenie obchodných podmienok.