Jednoduchá reklamácia

Záruka a reklamácia

Je dobré vedieť, že u nás máte rovnakú záruku ako v kamennom obchode. Je v našom záujme všetky reklamácie riešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie ako je nutné (spravidla je všetko vyriešené do niekoľkých dní).

Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov rovnako ako v kamennom obchode. Predajca zodpovedá za všetky chyby výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Nevzťahuje sa na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením. Reklamáciu je možné uplatniť poštou i osobne.

Doručenie poštou

V prípade, že budete zakúpený tovar zasielať na reklamáciu slovenskou poštou, prípadne službou DHL, pošlite túto zásielku na adresu: 

Predajňa DELMAS - OC Šestka
Fajtlova 1090/1
161 00  Praha 6 
Česká republika

Osobné odovzdanie výrobku na reklamáciu

Vami zakúpený tovar môžete odovzdať na reklamáciu v Prahe na nižšie uvedených adresách. Tu s Vami bude spísaný reklamačný protokol.

Praha 6:  Predajňa DELMAS, OC Šestka, Fajtlova 1090/1, 161 00 Praha 6

Tip: bližšie informácie o tom, kde sídlime, nájdete tu.

 

Potom bude Vami reklamovaný tovar postúpený na posúdenie a v prípade uznania reklamácie Vám bude tovar vymenený, alebo Vám budú vrátené peniaze. Sami si môžete vybrať.

Náklady na dopravu spojené s reklamovaním výrobku Vám budú, na požiadanie, spätne uhradené v prípade uznania reklamácie. Reklamovaný výrobok nie je nutné adresovať konkrétnemu pracovníkovi.

V žiadnom prípade neposielajte reklamovaný tovar na dobierku. Takéto zásielky nebudeme preberať.

Reklamačné oddelenie môžete kontaktovať emailom na obchod@delmas.cz.